KAREN ismini lügat anlamlı olarak değil, KArdeşler RENault  kelimelerinden türetilmiş isim olarak aldık. 1997 yılında KADOSAN sanayi sitesinde özel Renault servisi olarak hizmet vermeye başladık. 1999 yılında ise Karen Otomotiv şirketini kurduk.  2001 yılında Renault MAIS’e bağlı yetkili mekanik servis olarak hizmet vermeye devam ettik. 2007 yılında Gebze Şekerpınar’da ikinci yetkili servisimizi hizmete açtık. 2009 yılında Kadosan Sanayi Sitesinde bulunan Yetkili mekanik servisimizi Şerifali çiftliği mahallesi Burhan sk. N0/60 Dudullu Ümraniye adresindeki yeni tesisimize Yetkili Servis olarak hizmete sunduk. 2013 yılında Şekerpınar’da modern bir servis olarak inşaa ettiğimiz kendi servisimizde konusunda uzman ve seçilmiş bir ekiple müşterilerimize hizmet vermeye devam ediyoruz. Dudullu servisimizin 2019 Şubat sonu itibariyle Renault Mais ile olan sözleşmesi sona ermiş olup tüm marka ve model araçlara aynı titizlik ve hassasiyet ile hizmet veren bir özel servis olarak faaliyetlerini sürdürmektedir.

Karen bünyesinde halen 70 kişi çalışmaktadır. Gelecek için yolumuzu;

-Marka, Müşterilerimiz ve çalışanlarımızın beklentilerinin karşılanması, uzun süreli ticari birliktelik

-Ticarette ve yaşantımızda dürüstlük ve sözünde durma.

-Personelimizin müşterilere verdiği sözün mutlaka yerine getirilmesi

-Sektörel teknolojiyle uyum, gelişmelere öncülük etmek.

-‘Mutlak müşteri memnuniyeti’ hedefimizi  çalışanlarımızla birlikte bir takım olgusu ve samimiyet içerisinde yakalamak .

-Kaliteli hizmeti en uygun şartlarda müşterimize sunmak.

-İstihdamın artırılması yönünde sürekli olarak çalışma ve elde edilen kaynakların sürekli olarak yeni yatırımlara yönlendirilmesi

-Vergisini tam ve zamanında ödeyerek ülkemiz gelişimine katkıda bulunmak.

 

Misyonumuz:

 

Karen Renault olarak misyonumuz; özellikle servis, 2.el araba ve araç kiralama başta olmak üzere, otomotiv sektörünün tüm satış sonrası hizmet alanlarında müşterilerimizin beklentilerine kaliteli, hızlı ve çağdaş bir hizmet anlayışı ile en cazip koşullarla cevap vermek ve koşulsuz müşteri memnuniyetini yakalamak.

 

BU SAYFAYI PAYLAŞIN: